Дидактичні матеріали





Яницька В.В. Ключові компетентності на уроці зарубіжної літератури при вивченні твору Василя Бикова «Альпійська балада».



Ключові компетентності

Учень (учениця):

усвідомлює загрозу зникнення людства  внаслідок війн на планеті Земля (НЛ-1);

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2);

висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3)

усвідомлює важливість креативності та  переваги спільної дільності задля досягненні мети  (НЛ-4)

 

 

1.     «Екологічна безпека і сталий розвиток» (НЛ-1)






1.У творі автор використав психологічний паралелізм –художній прийом,який характеризує зіставлення явищ природи і людського життя,картин природи.

2.Порівняйте опис природи на початку твору та вкінці (холодні білі Альпи - страх,війна;червоні теплі маки-надія на порятунок,любов). Чи змінюються риси характеру головного героя зі зміною пейзажу?

 

 

2.«Громадянська відповідальність» (НЛ-2)





  1.Головне у творах Василя Бикова є не подія війни,а людська реакція на цю подію,і головною проблемою його творів є проблема подолання страху.

  2.  Герой повісті "Альпійська балада" Іван Терешко чотири рази     втікав  із полону; думає не про себе, а про інших. 

 

3.В фіналі повісті Іван рятує Джулію ціною власного життя. Чи міг він вчинити інакше?

 

 

 

 

3.«Здоров’я й безпека» (НЛ-3)








1.Війна знецінює найбільшу коштовність на землі – людське життя.

2.Яке почуття домінує у вас,коли проєктуєте епізоди твору на власне життя?

 

4.«Підприємливість і фінансова грамотність» (НЛ-4)





     1.Головні герої розуміють,що тільки спільно вони можуть врятуватися і        досягти своїх мрій.

       2.Як ви думаєте,головний герой – переможець чи переможений?